Indgiv en klage
Indgiv en klage / Make a complaint (links to the English version)
I IAS Danmark anerkender vi vigtigheden og værdien af at lytte og reagere på bekymringer og klager. IAS Danmark forpligter sig til en effektiv klagehåndteringsprocedure, der afspejler klagerens behov, forventninger og rettigheder. Klager behandles effektivt, retfærdigt og rettidigt.
IAS Danmark understreger, at klager behandles med den største diskretion. Personer, der klager kan vælge at give deres personlige oplysninger, eller de kan vælge at forblive anonyme.
Læs IAS Danmarks Complaint Policy
Du kan vælge mellem tre forskellige måder at indgive din klage på:
- Ved at sende et brev til adressen: Internatinal Aid Services Danmark, Drejervej 15, 5., 2400 København NV
- Ved at kontakte Generalsekretær for IAS Danmark Torben Madsen på telefon 75345855.
- Ved at udfylde nedenstående formular
IAS Danmark sikrer at klagen kun ses af relevante personer (1-2 stk.)